Να ασκηθούμε μας προτρέπει ο Σ.Τσιόρδας

(γενικός υπεύθυνος λοιμωξιολόγος συντονισμού για τον COVID19).

Στα πλαίσια της επίσημης ενημέρωσης στους δημοσιογράφους, στις 2/3 απάντησε σαφέστατα στην ερώτηση της δημοσιογράφου κ. Γ.Σουλάκη.

Απόσπασμα της συνέντευξης.

   Γ. ΣΟΥΛΑΚΗ: Κύριε Τσιόδρα και κύριε Χαρδαλιά, στον αντίποδα των λίγων απείθαρχων υπάρχει η πλειοψηφία των φοβισμένων πολιτών, των ηλικιωμένων και των χρονίως πασχόντων που έχουν πειθαρχήσει πλήρως στις οδηγίες σας και βρίσκονται σε πλήρη εγκλεισμό στο σπίτι. Η πλήρης απουσία σωματικής άσκησης, έστω και ενός ημιώρου καθημερινού περπατήματος, σας προβληματίζει; Δεν θα προκαλέσει πτώση των δεικτών υγείας του πληθυσμού την επόμενη μέρα, αλλά κυρίως πτώση της λειτουργίας των πνευμόνων των ευάλωτων ομάδων; Καθώς όλα δείχνουν ότι το lockout θα είναι μάλλον μαραθώνιος και όχι κατοστάρι, συστήνετε σε αυτούς τους ανθρώπους, αλλά και σε όλους τους πολίτες που τηρούν τα μέτρα κοινωνικής απομόνωσης και μένουν σπίτι, να βγαίνουν υποχρεωτικά καθημερινά για μισή ώρα περπάτημα;

 

Σ. ΤΣΙΟΔΡΑΣ: Ο εγκλεισμός δεν σημαίνει και αποκλεισμός από οποιαδήποτε άσκηση και φυσική δραστηριότητα, η οποία βέβαια και είναι λάθος. Έχει δίκιο η αγαπητή δημοσιογράφος.

Φυσικά και με κανέναν τρόπο δεν πρέπει να περάσει το μήνυμα ότι μένω στο σπίτι μου ξάπλα και δεν κάνω κάποια σωματική άσκηση, η οποία τουλάχιστον όπως λέει η δημοσιογράφος, πρέπει να είναι τουλάχιστον 30 λεπτά της ώρας.

Υπάρχουν ένα σωρό προγράμματα τα οποία μπορεί να κάνει κανείς σπίτι. Φυσικά και από όσο γνωρίζω δεν απαγορεύεται και η άσκηση έξω, με τρόπο που να εξασφαλίζεται η κοινωνική απομάκρυνση με μια απόσταση ασφαλείας, όπως την ονομάζουμε.

Φυσικά και έξω ο κίνδυνος είναι και παραμένει μικρότερος. Το συνωστισμό προσπαθούμε να αποφύγουμε, όχι το να μην κάνουν οι άνθρωποι άσκηση. Φυσικά και θέλουμε να διατηρηθεί το επίπεδο υγείας του πληθυσμού σε ένα καλό επίπεδο υγείας και φυσικά και αυτό σταδιακά, όταν τα μέτρα σιγά-σιγά θα αίρονται, θα γίνεται και πράξη στην πραγματικότητα σε εξωτερικούς χώρους.

Αυτή τη στιγμή, αυτό που μας απασχολεί και στους εξωτερικούς χώρους είναι ο συνωστισμός.

Δεν σας είπα εχθές, ότι πηγαίνοντας και βλέποντας τους συνανθρώπους μας που ήταν ασθενείς στο νοσοκομείο, ρώτησα που εκτέθηκαν και ένας από αυτούς μου είπε «στη λαϊκή, δεν πήγα πουθενά αλλού».

Άρα θέλει προσοχή ο συνωστισμός. Αυτό μας ενδιαφέρει, όχι μισή ώρα άσκηση που θα κάνει έξω ή θα περπατήσει. Η μισή ώρα περπάτημα έξω, είναι μια τέλεια αεροβική δραστηριότητα η οποία προστατεύει την υγεία του ανθρώπου, βοηθάει την ευεξία του και φυσικά βοηθάει και ένα σωρό άλλα πράγματα. Την καρδιά του, το μεταβολισμό του, τη ρύθμιση του σακχάρου. Όλο το σύστημα του οργανισμού ενισχύεται με μια τέτοια δραστηριότητα, σαν αυτή που αναφέρετε. Φυσικά μπορεί κανείς να κάνει και ασκήσεις μέσα στο σπίτι με πάρα πολλούς τρόπους.

*σας παραπέμπουμε στο επίσημο site του ΕΟΔΥ με την πλήρη συνέντευξη: https://tinyurl.com/v4dkmkg

"Camp Υπαίθριας Διαβίωσης για παιδιά"

 

2

Μια εμπειρία ζωής για ηλικίες απο 11 έως 15 ετών

 

Ημερομηνίες για Καλοκαίρι 2019

Περίοδος Α' : 13 - 17 Ιουλίου 

Περίοδος Β' : 20 - 24 Ιουλίου

 

 ΤΙ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΟ CAMP ΥΠΑΙΘΡΙΑΣ ΔΙΑΒΙΩΣΗΣ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ

11

Στόχος μας είναι να δώσουμε στα παιδιά μια αξέχαστη εμπειρία μερικών ημερών διαβίωσης και διακοπών στην φύση.

Μέσα από ψυχαγωγία και διασκέδαση, τα παιδιά αποκτούν γνώσεις και δεξιότητες που αφορούν το φυσικό περιβάλον και την διαμονή σε αυτό.

 
 
 

ΘEλετε να μAθετε περισσOτερα;

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

 

 

Η στήλη μας "EVERY DAY ATHLETES STORIES" ρωτά τον... "πολυrunner" Μαρτίνο και εκέινος απαντά ότι στο σχολείο έκανε προθέρμανση στο... παγκάκι! Ένας ασκούμενος που ξεκίνησε να περπατά για την υγεία του και τώρα "περπατά" μια ολόκληρη φιλοσοφία στο running της πόλης. Εμπνευστής της MarTEAMnos αγαπημένος των δρομέων της πόλης.

Διαβάστε Περισσότερα

Κάθε ασκούμενος πρέπει να βρει έναν αληθινό αθλητικό στόχο να πετύχει, μόνο έτσι μπορεί να διατηρήσει την αφοσίωση του και να πετύχει αποτελέσματα.

Το να γυμνάζεται μια κοπέλα για να αποκτήσει μια πιο όμορφη σιλουέτα δεν αποτελεί ισχυρό κίνητρο όσο και αν φαίνεται περίεργο. Το ψυχοσωματικό «κόστος» που χρειάζεται για να χάσει τα κιλά είναι αρχικά  μεγαλύτερο από το «κόστος» στην συνήθεια των επιπλέων κιλών και, σύντομα εγκαταλείπει. Φυσικά και το επιθυμεί πολύ, αλλά ειδικά εάν έχει περάσει ένα διάστημα πάνω από 6 μήνες που διατηρεί ένα αυξημένο βάρος, έχει αρχίσει να συνηθίζει την νέα κατάσταση, οπότε το να παραμείνει σε αυτά τα κιλά είναι πιο «ανώδυνο» από το να μπει στην διαδικασία να τα χάσει. Στην επιθυμία στηρίζεται όλη η βιομηχανία του αδυνατίσματος και προσπαθούν να το κάνουν ανώδυνο. Δυστυχώς ακόμη δεν έχει βρεθεί πιο ισχυρή και μόνιμη λύση από την κίνηση και την διατροφή. Συμβουλεύω λοιπόν όταν βάλουμε για κάποιους λόγους βάρος, να σπεύδουμε να επιστρέψουμε εκεί που ήμασταν πριν «βολευτούμε» στα νέα κιλά μας.

Διαβάστε Περισσότερα

Timber by EMSIEN-3 LTD